THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, July 17, 2012

..: Blog Kesukaan :..

Apabila duduk di office yang tiada bos, tambah pulak kerja tak ada, dalam hati cakap "heavennye".
Hati je ye yang cakap macam tu, mulut aku cakap, "bosannya, kenapa tak ada kerja?"-pura-pura menjadi pekerja cemerlang, titik.

Apabila bosan macam ni, otak kiri dan kanan mula berfikir nakal, jari jemari runcingku ini pula gatal menari-nari atas keypaid keyboard. Mula memikirkan topik apa yang  nak dikongsikan.

*******

Ha,tetibe atas kepala ada mentol menyala, ala yg mcm dlm katun tu, ble ad idea je tros, tingg!!
dah,dah,merepek lebih. (semut atas meja berbicara)
Ok semut, aku diam.

Arini nak cakap pasal blog-blog yang selalu aku singgah dan baca dan kalau kelaka aku gelak-gelak, kalau tak kelaka aku tak gelak la, just baca sampai habis,pastu klik button pangkah, pastu gi blog-blog lain pulak, macam tulah seterusnya. Wah,banyak pulak masa kau nak baca blog's kan?...lantaklah, aku suka baca blog,bialah!! ~.~

^^^^^^^^^^

1st blog yg aku suka baca is blog Elia@ Aimie Harmelia , ala dulu die femes sebab pakwe die player football, Khairul Fahmi Che Mat aka Apek (penjaga gol Negeri Kelantan). Aku follow blog die dr nama Apek mula femes sbb Malaysia menang piala AFF kt Indon dulu. Dr kapel sampai tunang. last2 diorg break pas ader krisis org ke 3. Masa mula-mula tgk Elia tu mcm down jgk, tp now tgk blog die, die dh semakin bersemangat dan dh sama femes dgn ex die dh..Aku cakap macam aku baik sangat je dgn si Elia ni kan.

Aimie Harmelia 
Gambar : Ikhsan Google

Ok, lain-lain blog : 

Fatin Liyana Blog die ni aku taw dr kawan. Comel taw die..laki-laki yg ske g blog die msti sbb nk usha muka die yg cute tu ann?? eleh toksah tipu!..then.bcoz of entry die yg pegi Korea tu yg membuatkan aku suka nak baca the whole blog die.

Fatin Liyana
Gambar : juga Ikhsan Google

Cahaya Bahagia This blog is belong to my friend who I never met. Tak percayakah? Dok chating2 n msg2 je ok..langsong xpnah jmpe lepas hampir bertahun-tahun jgkla kenal. She was my friends Girlfriend. Blog die mostly about CINTA. ala-ala bunga-bunga mcm tu.

Iqa
Gambar : Curik kat blog die ^___^

Hanis Zalikha is one of the blogger plus model. Tak hengat bile masa jmpe blog die. Bile dh jumpe just keep baca jela. Now dh jd heroin filem "Gengster Celop". Berlakon disamping Kamal Adli n Shamsul Yusuf wa ckp sama lu.. Semakin berkembang kerjaya beliau. Alhamdullilah

Poster gengster Celop
Ni masa majlis pelancaran n doa selamat cite nih. Yg heroin tu la Hanis Zalikha

Choyaya Secret Garden Pemilik tunggal blog ni kawan kakak aku. Ni pon ntah bila aku jumpe blog dia. penulisan yg best. kelaka...okey la buat release tension. tp semenjak mengandung ni die dh jarang update. pastukan, blog die asik cerita pasal makan je...tak paham, dia kuat makan kot? hahaha...Kak Su mmg dh semakin berisi pon =) *kalau kak Su TERbaca ni, jgn marah ea..den guro ja,,,


Zack Zulkhairi blog ni baru minggu lepas aku jumpe. Ntah, tetibe je ade kat PC opis aku nih. Blog die OWSOM beb. Tak kering gusi aku baca..basah je gusi wawawa... Best sgt. Penulisan yg sgt realistik. Aipp,puji lebih-lebih mcm dapat duit saku je..aishhh


Numeeqah is my niece blog. Blog comel budak-budak remaja. Mosly about Islamic n her life.

*******

Banyak lagi blog-blog kesukaan, tapi masa tulih ni aku lupa, kalau nak tengok lagi che pergi ke blog listing aku tuh..kelik je mana-mana. Sume blog best-best.

ok bai 


Thank You For Reading This Entry ^__^

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved azirafizan.blogspot.com