THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, October 01, 2012

..: Samurai Burger VS Ayam Goreng @ MCD :..

Assalamualaikum....

Sebelum cakap apa-apa nak bagitahu dulu. Aku suka McD!!! McDonald lah. Korang suka tak?? Tempat makan fast food yg paling sedap **tipu sgt paling sedap kan? 

McD paling terkenal dengan pelbagai jenis burger dan-dan dia ada 10 pilihan set pada waktu lunch and dinner yang murah-murah. murah ke?? hurmm...

Terbaru ialah Samurai Burger. Sebab terasa sangat ingin memakannya, dengan pantas ajak rumate g McD Mentakab. Walaupun 'kering' tapi ntah kenape nak jugak nak jugak..huhuhu

Jujur cakap lah kan. Sedap die punya daging bila dicelop dengan 'kuah hitam' tu. Ntah ape ke nama die ntah. Tapi secara keseluruhan, aku rasa biasa-biasa je, tak ada beza dengan burger beef biase yg ada kat McD tu. Mungkin kelainan die hanya pada 'kuah hitam' yang dicelup dengan daging tu je. **kalau ada peminat samurai burger yang fanatik baca entry ni mesti dia rasa mcm nak hentam aku.. Papepon maaf la yer. Ni pendapat peribadi =)


Sedap x sedap pon habis jugak makan. Lapa kan waktu tu. Tak pandang kiri kanan... ngappp teros....tapi..tapi selepas baca doa makan oke!

Rumate aku makan ayam goreng spicy McD. Die lagi terok ngidam. Sampai termimpi-mimpi lah makan ayam tuh. Melampaukan, kalah orang menandong 9 bulan. 

Ha...sebaris belah kiri tu gamba aku dan makanan aku, sebelah kanan tu my rumate dgn makanan die.
Perbezaan sebelum dan selepas makan. Memang tak rugi kalau blanja aku makan buffet taw. Kompem habiss....


Thank You For Reading This Entry ^__^

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved azirafizan.blogspot.com