THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, October 02, 2012

..: Pantang Larang Utk Bakal Pengantin :..

Assalamualaikum....selamat petang...
**sekarang waktu petang ^__^

Ok,ok,,wahh...tak lama lagi Insyallah jd penantin la shayer...
**mata kelip-kelip


Ehem..ehem..feeling-feeling nak jd penanting nanti ni
**Insyallah semua yg dirancang harap dimakbulkan =) 


Kat fb kan, abg kepada Tunang aku ada post sumthing taw pasal bride n groom wannabe soon, dan dituju khas pada Azira & Afizan, yer aku lah tu...

Ader 44 pantang larang utk bakal pengantin. Wow, nebes pulak bila baca, macam-macam kau dia tulis dalam tuh, hurmm bak kata pemberi komen dalam link tu, dia cakap, 

"berpantang larang x salah 
asalkan jgn bertentangan dgn ajaran islam.
=)"

Apa yang dia cakap tu mmg betul lah. Entry tu pon its just reminder for bakal pengantin, dan setiap satunya ada yang rasional, ada yang tak, so "lu pikirlah sendiri!!!! **versi Nabil 

Jom sama-sama layan dan baca entry ini. Kalau boleh ambil sebagai ilmu. Ni ha ni ha, mana-mana pembaca entry ni yang belom kawen, ambik pengajaran. **Wahh bercakap macam motivator. syabas Insp. Sahab, syabas!!

Utk diri  aku sendiri,,, mana2 yang aku ase aku bole ikot, aku ikot, akan tetapi, ada yang tak nak ikot jugaaa guano?? **haha lebih tepat ayatnya, ada yang aku abaikan, hahahaha, jahat tol...ngeee..


Comelnye la pasangan kartun ni. ^___^

Ok Bai


Thank You For Reading This Entry ^__^

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved azirafizan.blogspot.com