THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, May 09, 2012

..: KeNdUrI ArWaH & MesYuArAt KeNdUri :..

Tarikh : 5 Mei 2012

Dah macam nak buat laporan sekolah pulak.

Lupa, Assalamualaikum Semua ^____^ (berangan macam viewer ramai sangat, lantak)

Tahu tak nape aku letak tarikh tuh?? *pikir-pikir sambil korek idong, felling kann...sudah!!
Sebab, Rumah kat kampung tak der tenet, lappy kat Incik Tunang saya, so semua cerita-cerita kena peram. Hari ni baru nak update, biala dah basi pun, aku nak update jugak. Korang kena baca!!

Kawan aku, Shimah nama dia (raksaksa Gorgon nama samaran dia, peace yoo ^___^), dia nak kawen dah, malam tu ada la kenduri sikit, kenduri arwah mak dia, pah tu buat la sekali dengan mesyuarat untuk kenduri khawin dia nanti. Eii, engat orang kampung macam kami tak reti nak mesyuarat ke hape?? reti ok, mesyuarat nak masak apa, sape tukang masak..bla..bla...banyak tau isu-isu yang dibangkitkan....*macam meeting dengan Ketua Pengarah jek..biakan berangan sampai mabok..hahaha

Aku n Diana (kenal dia dah kan?? dalam entry aku memang selalu je ada nama dia) n kakak dia n jiran aku. kami pergi after kitorang sambut Birthday anak jiran aku. (pas ni aku update entry Birthday tu plak..tunggu taw..entry tu kat atas entry ni jerrr). Kitorang tolong-tolong la ape yang patut......

Lets me share some off our picture around the Kenduri.

           Tuu...Kak Mek aka Tokei kedai Laksa aka kakak Diana...


            Ulam-ulaman yang hijau...Boleh menyihatkan badan...
                        *cehh,macam aku mkan je


          Part ni aku paling suka....rajin kan aku n Diana??? cakap ya!!
                     *basoh pinggan pon nak bergambar. pengsan~

                 Diana VS Raksaksa Gorgon...hahahha
           *bukan aku yang mulut jahat panggil die raksaksa gorgon tu ea, dia sendiri yang gelarkan diri dia cmtu, kitorang terima je =)

    Alamak!!! gegar la pulak gambar ni....lantak, asalkan nampak sipi-sipi mcm mana kad kawen tu.
   *alang-alang dah datang, dapatla kad jemputan khawin dia jugak.


Dah la tu kot, tulih banyak-banyak pun bukan ada 1000 org bace pun, sedey macam apek hilang anak..

K, Bai


Thank You For Reading This Entry ^__^

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved azirafizan.blogspot.com