THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, May 10, 2012

..: Aniversary, Birthday & Mothers Day :..

Tarikh : 6 Mei 2012

Bulan Mei every year memang sangat banyak hari untuk diraikan. Setiap tahun my Kakak akan beli kek untuk sambut Mothers Day tok My Mom n diri die sendiri, yela, anak dh ada kann, consider ibu jgk la kan, lain la aku yang "pink" lagi ni,,,wahahahaha, pink babi ke pink belacan??

Sudah! merepek tak habes kann, gila glamer, syok sendiri main taip-taip dalam blog nih...

Malam 6hb Mei hari tu, after my Kakak balik dari hospital dia datang rumah bawak kek bulat kaler ala-ala biru laot campur kuning *macam bendera Sweeden je. Suppriseee!!!! 

Aku dgn mak aku terkejut (o.O)...OMG!!, konon je tu *tapi memang akak aku buat kejutan pun, kitorang tak tahu pun dia ada beli kek tu
 
~Anniversary My Kakak & Abg Ipar = 28 April
~My Birthday ^__^ = 11 Mei
~Mother Day = 12 Mei (hari ahad minggu ke 2)

Sambut bodo-bodo je wey, beli kek, letak atas meja, potong dan ngapp (makan)
*semudah putar,jilat dan celup Oreo ann?

Sori la, my Mom tak pakai tudung mlm tu sbb dalam rumah je kann, so aku pon buat prem kasik tutup ape yang patut, b4 nak publish dlm blog ni...aku pon ber"sleaveless" jek, tudung pakai...layan~
*cik Noma (mak aku la) excited sgt nak potong kek
Yang sorang lagi tu my Kakak


 Nampak tak ape yang tulis dalam tu?? kek kecik, nak tulis atas tu macam karangan, sekali senget-senget. 


 Kebetulan malam tu aku tengah goreng Nugget Ramly & ayam goreng Ayamass *perlu ke sebut jenama? macam lah dapat sponsor buat birthday party, yibaa..yibaa..andree,,andree...
So, hidangla semua then makan sama-sama. Air sejuk dalam peti je, malas nak buat air!

BTW, to my Kakak, thanks alot...awal betul celebrate bday aku

To My Mom n Kakak, I love you both so much. Happy Mothers Day.
*kakak aku hepy la sebab baru dapat baby kembar sebagai adiah aniversary n mothers day dia


K Bai.


Thank You For Reading This Entry ^__^

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved azirafizan.blogspot.com